Ogłoszenie

Forum cały czas w budowie.

#1 2011-01-09 18:03:41

Keny Mathews

Moderator

Zarejestrowany: 2011-01-08
Posty: 1
Punktów :   

Jak grać?

Przedstawiam prosty poradnik, obrazujący jak powinna przebiegać walka.

Sędzia: GONG! Zaczynamy! Obaj macie po 150 hp.
Zawodnik A: Podchodzę do przeciwnika i wykonuję Dropkick. Następnie wstaję i podnoszę rywala. Wykonuję mu  Powerslam.
Sędzia: Mamy Dropkick (-5), a zaraz potem Powerslam (-5). Co dalej, zawodniku A? A ma 150 hp, a B ma 140 hp.
Zawodnik A: Czekam, aż wstanie, po czym wykonuję Enzuigiri. Wstaję i pomagam podnieść się przeciwnikowi. Wykonuję mu DDT.
(Warto zauważyć, że przez ten czas zawodnik B nie może nic napisać, ponieważ i tak nie zostanie to uznane, chyba, że jest to użycie którejś z Umiejętności.)
Sędzia: Enzuigiri (-5) powala B, jednak przed DDT masz szansę na kontrę, gdy A Cię trzyma. A ma 150 hp, a B ma  135 hp.
(I dopiero teraz B może coś napisać)
Zawodnik B: Gdy on trzyma mnie do DDT, ja wyrywam się i popycham go. Następnie kopię w brzuch i wykonuję Neckbreaker.
Sędzia: Świetny Neckbreaker (-5) w wykonaniu B! Przejmuje on inicjatywę i może coś zrobić. A ma 145 hp, a B ma  135 hp.
(Teraz uwaga! Zawodnik A leży po ataku B, natomiast zawodnik B stoi, więc to on przejmuje inicjatywę. Inicjatywa w pojedynku zmienia się często, jest to całkiem normalne.)
Zawodnik B: Podchodzę do niego, po czym podnoszę go i wykonuję Suplex. Następnie łapię za rękę i ciągnę na apron. Przechodzę pomiędzy linami na apron, a A chwytam za szyję. Podnoszę go, trzymając za szyję i pomagam mu wejść na apron. Następnie wykonuję Chokeslam poza ring.
(Akcja ta była tak silna, że sędzia ma prawo przyznać więcej punktów.)
Sędzia: Mamy Suplex na środek ringu (-5) od B, jednak to nie wszystko. Auuu! Cóż za Chokeslam poza ring (-10)! To musiało boleć! Dalej B. A ma 130 hp, a B ma 135 hp.
Zawodnik B: Wykonuję Leg Drop na jego głowę, a następnie wsaję, podnoszę go i wykonuję Tornado DDT.
(Jak zaraz zobaczycie niektóre akcje wykonywane przez nas mogą być mieczem obosiecznym.)
Sędzia: Zawodnik B wyskakuje i mamy Leg Drop (-5)! Jednak i on sam z dużym impetem uderzył o posadzkę, przez co ucierpiały jego cztery litery (-5). Ale zaraz po tym mamy cudowne Tornado DDT wprost na posadzkę (-10)! Cudowna akcja! Dalej, zawodniku B. Zawodnik A ma 115 hp, a zawodnik B ma 130 hp.
Zawodnik B: Wrzucam rywala do ringu i sam wchodzę. Następnie przypinam.
Sędzia: Mamy pin! 1!... 2!... Aj! Nie ma! Obaj zawodnicy wstają. Kto ładniej opisze ruch, ten przejmuje inicjatywę.
(I teraz piszą obaj zawodnicy.)
Zawodnik B: Podchodzę do niego, kop w brzuch i DDT. Wstaję, podnoszę go, po czym wsadzam jego głowę pomiędzy moje nogi. Wynoszę go i wykonuję Powerbomb, po czym pin.
Zawodnik A: Podchodzę do niego, po czym wykonuję 2 Punche, a następnie wskakuję mu na barki i wykonuję Hurricanranę. Następnie wstaję i podchodzę do mojego rywala. Wymierzam mu serię Stomp'ów, a następnie łapię go za nogi i zapinam Boston Crab.
(Teraz sędzia ma prawo wybrać kto lepiej jego zdaniem napisał posta. Wybór jest jednogłośny i lepiej napisał zawodnik A, więc...)
Sędzia: Zadownik A wykonuje Hurricanranę (-5)! Cóż za akcja! Ale to nie koniec! Mamy... Tak! To Boston Crab! Mordercza dźwignia! Zawodnik B ma 4 szanse na wydostanie się z niej! A ma 115 hp, a B ma 125 hp.
(I teraz czas na próby wyjścia zawodnika B. Przed napisaniem posta lepiej dokładnie zbatać sytuację, by nie pisać głupot o dotykaniu lin, gdy jesteśmy na środku ringu. Zawodnik B nie doczytał, więc trochę mu nie wyszło.)
Zawodnik B: Rzucam się na wszystkie strony i próbuję zerwać uchwyt.
Sędzia: Rzucanie się nic nie pomogło. 3 szanse. (-5)
(Tak. Za każde wykorzystanie szansy spada nam HP, bo przecież nasze ruchy wymagają użycia jakichś sił.)
Zawodnik B: Jako, że nie napisał, że jesteśmy na środku ringu, łapię lin.
Sędzia: B chwyta liny i sędzia przerywa submission. (-5) Zawodnik A wstaje, natomiast B leży i stara się nabrać siły. A może zaatakować. A i B mają po 115 hp.
(Teraz zaprezentuję wam jak działa w praktyce odpoczynek.)
Zawodnik A: Dochodzę do lin i podpieram się, przy ich pomocy, by trochę odpocząć.
Sędzia: Zawodnik A odpoczywa (+15). Jako, że do tego czasu B zdążył się podnieść mamy Kto pierwszy ten lepszy! A ma 130 hp, a B ma 115 hp.
(Był to odpoczynek długi. Jak widzimy odpoczynek długi przynosi nam +10 HP, a niekiedy +15, czy nawet +20 HP, ale zabiera dwa ataki, przez co mamy szansę stracić kolejkę. Odpoczynek krótki natomiast przyniósłby nam +5 hp, ale moglibyśmy wykonać jeszcze jeden atak. Teraz jak się ma ta utrata kolejki. Zależy od sędziego. Może dać kolejkę graczowi B, a może też być łaskawy i zrobić kto pierwszy, albo kto ładniej. Nasz na szczęście był łaskawy.)

(Przewińmy odrobinę walkę, bo nie chciałbym tutaj całej walki pisać. Więc sytuacja wygląda tak: Zawodnik A 65 HP, a B ma 50 HP. Kolejka zawodnika B)
Zawodnik B: Błyskawicznie atakuję zawodnika A Leg Drop'em. Wstaję po udanej akcji, po czym podnoszę przeciwnika i wykonuję mój finisher, czyli Jumping DDT.
Sędzia: Mamy Leg Drop! (-5) Zawodnik A, gdy jesteś trzymany pod Jumping DDT szansa na kontrę.
Zawodnik A: Błyskawicznie wyrywam się i odpycham go. Następnie podchodzę do niego i wykonuję mój finisher, czyli B Killer Bomb (Batista Bomb).
Sędzia: Czy będzie Jumping... Nie! B Killer Bomb, znany niektórym jako Batista Bomb! (-20) Co za akcja! A ma 60 hp, a B ma 30 hp. Co robisz, A?
(Jak widzimy finisher zabiera aż 20 HP. Może zabrać jeszcze więcej np. wykonany z drabiny na stół komentatorski.)
Zawodnik A: Podnoszę go po czym korzystając z Umiejętności Szybki Pin wykonuję z zaskoczenia Roll Up,
Sędzia: Mamy Roll Up! 1!... 2!... 3! Tak! Zwycięzcą zostaje zawodnik A! Podnoszę rękę zwycięzcy.
(Teraz pierwszy post należy do wygranego. Może on zaatakować przeciwnika, albo wyjść. Może również powiedzieć kilka słów do mikrofonu. Nasz A jest Face'em, więc spokojnie sobie odejdzie, a co więcej pomoże wstać przegranemu.)
Zawodnik A: Wstaję, pomagam podneść się B i razem schodzimy na BS.

Inne:

*Kto pierwszy ten lepszy.
Często spotykamy się z przypadkami, że jedna osoba rozpisuje się, natomiast druga pisze sam atak, dlatego  do Kto pierwszy... dodajemy zasadę opisywania ataków. Jeśli ktoś napisze sam cios, jego post nie liczy się.

*Walki TT.
Przy wejściu swoich zawodników w walkach TT jeden z nich pisze, że zostaje, natomiast drugi pisze, że idzie do narożnika.
W walkach można interweniować 1 raz.

Teraz siła ataków.

Akcja zwykła np. Powerslam - -5hp
Akcja uniwersalna np. Powerbomb poza ring - -10hp-15hp (zależy od decyzji sędziego)
Akcja wysokiego ryzyka - -10hp
Akcja wysokiego ryzyka z wykorzystaniem Umiejętności - -15hp
Signature Move - -15hp (przy akcjach uniwersalnych wzrasta o 5 lub 10)
Finisher - -20hp (przy akcjach uniwersalnych wzrasta o 5 lub 10)

Odpoczynek

Odpoczynek krótki - +5hp - strata jednego ruchu
Odpoczynek długi - +10hp(/+15hp/+20hp) - możliwość utraty kolejki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bsntuo.pun.pl www.godsmack.pun.pl www.lolisiochuujemmadongmikan.pun.pl www.javagsm.pun.pl www.knet.pun.pl